miércoles, 27 de marzo de 2013

Xan das Canicas.

Xa van para trece anos que nos deixou Francisco Calvo Guerra, o seu verdadeiro nome, e grazas a Carlos Fiuza a emisora Radio Pontevedra e aos compañeiros que nela traballan, e na que colaborou tamén o bo de Xan, podemos volver a disfrutar neste video dalgunhas das actuacións que ao longo da sua vida tivo nos teatros da cidade. Xan das Canicas era outro entrañable persoaxe da nosa Pontevedra, que non seguíu a tradición familiar de ser pasteleiro e, adicouse a unha das "profesións" mais bonitas que pode haber, a de cómico. Seguro que nese troziño de ceo cheo de estrelas pontevedresas segue facendo o que sempre lle gustou, facer reir os demais.

4 comentarios:

  1. Agradecimientos también para D.Jorge Hermida Vidal, director de la emisora, y para Meli Fandiño, quien nos facilitó el interesante documento.

    ResponderEliminar
  2. Lo mejor que se puede decir de Xan es que era una buena persona. Autentica. Pura. Noble...y simpatico, gracioso, ameno, cercano. Yo le recuerdo en el despacho de pan en Pasaron, y Xan mientras esperaba que le salieran las empanadas del horno contaba sus historias para regocijo general. Era un tipo excepcional si recordamos sus contribuciones al Asilo.
    Como comico no tenia precio y nunca se le llego a valorar en su justa medida. Nació en otra epoca. Hoy en dia, con sus coñas, se habria forrado. A mi me gustaria que si alguien sabe donde se pudieran encontrar sus cintas de casstte o CD,s que lo dijese,porque aunque alguna de sus historias me las sé de memoria, me gustaría oirlas de su boca. GRACIAS Xan, por siempre

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nuevos dificil yo los encontre en lo rastros solo publico 2 trabajos que yo sepa contos e poemas e novos contos galegos iso si podes probar no blog sempre en galiza creo recordar que estaban os 2 discos editados

      Eliminar
  3. Para recuperar una buena parte de su historia tal vez habría que indagar en los archivos de Radio Vigo. Muchos programas grabados a lo largo de los años en esa emisora.

    ResponderEliminar